skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

Mors dag

Publicerad 2015-06-01 19:11:38 i Allmänt

Titta! Hemligt kuvert till lilla MOR.
 

Självklart hade jag roddat med present till mamma (fick bara lite hjälp av pappa). Mamma blev tokglad över det hemliga kuvertet. Snäll som jag är fick mamma även sovmorgon, då pappa och jag hade MF (mamma fritt) under frukosten.
 
Åkte på utflykt till mormor. Skrek och åt tårta gjorde jag där. Hann faktiskt även träffa gammelmormor och klämma en HEL räksmörgås på Café Killeröd! MUUUMS.
 
 

Kommentarer

Postat av: Kusin Molly

Publicerad 2015-06-01 20:49:14

Här var det pappa som fick sovmorgon, hela förmiddan! Jag drog upp mamma tidigt så hon skulle få tillbringa så mycket tid som möjligt med mig, är det inte så man gör på mors dag??

Svar: Hej Molly! Vill du veta en hemlis?? Umgicks med lilla mamma mitt i natten istället... Hela helgen fick jag för mig att det var morgon 03.00, jättepigg var jag ;). Helknasigt!!
skadetvarasa.blogg.se

Postat av: farmor

Publicerad 2015-06-01 21:00:47

Första morsdag för dej. 42 morsdagar har jag fått ha. Inga fasta traditione

Postat av: farmor

Publicerad 2015-06-01 21:07:36

Din mammas 1a morsdag. Jag har fått 42 morsdagar inga speciella fasta traditioner men kul att få ett telefonsamtal och en hälsning även från stora barn.

Svar: Toppen ju farmor!
skadetvarasa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela