skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

IKEA

Publicerad 2015-06-05 14:34:02 i Allmänt

Jisses, jag måste åka till det där stället bums. Jag behöver en ANTILOP. Det ni! Vädret är strålande, jag och mamma hänger på balkongen. Innan vi gick ut så fick jag släpa min Stokke stol ända från köket och ut på balkongen (jag vill ju också sitta med och fika), rackarns tung är den alltså. Pjuuu, måste ha en lättare stol och kanske ett parasoll. Oj, kom på en sak till. En liten POOL skulle vara bra ( älskar ju som sagt vatten, eller inte).

Äntligen sol och lite värme!

Kommentarer

Postat av: Kusin Molly

Publicerad 2015-06-05 18:05:02

Tjena lillkusin, mamma köpte en sån här pytteliten pool åt mig förra sommaren, perfekt att ha på balkongen! En hink bara så är det lagom med vatten. Badbaljan funkar ju oxå i nödfall. Kolla in här: http://hemmahoshelena.blogg.se/2014/june/poolpremiar.html

Svar: Fräsigt! En sån vill jag ha, ska be mamma fixa. Tack för tipset med baljan ;)
skadetvarasa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela