skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

JON dagen

Publicerad 2015-08-21 18:05:34 i Allmänt

Min allra första namnsdag har jag firat idag. Jag gick upp extra tidigt för att hinna med så mycket som möjligt och jag har även fått bestämma allt hela dagen (mamma säger att bestämdheten faktiskt inte är specifik just för denna dag, eehh ok). Jag har gungat och lekt på en filt i parken. Kolla vad som hände sen!
 
Ett superfräsigt paket väntade på mig (hoppades att det var badbyxor, eftersom det är så varmt och att jag ska bada i helgen).
 
Meeeen är detta badbyxor?! Skulle inte tro det va! Mamma är heltokig som vanligt.

Kommentarer

Postat av: Faster M

Publicerad 2015-08-21 20:42:07

Hurra!

Postat av: farmor

Publicerad 2015-08-21 21:55:46

Snyggo bra att va rustad för kylan puss och kram på Jondagen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela