skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

Sen sist

Publicerad 2015-06-15 15:11:06 i Allmänt

har jag;

- Flyttat hemifrån, jajjemän! Till MITT rum, skönt att slippa vakna av att pappa snarkar.

- Avverkat sista föräldragruppsträffen innan sommaruppehållet.

- Fixat en antilop och ett parasoll med hjälp av vimsiga mamma.

- Bett min första bön, (pappa var och körde downhill på Vallåsen). Pjuu! Han kom hem hel.

- Varit på middag i Furulund.

- Inte lärt mig krypa (skaka på huvudet, vicka på rumpan och hasa bakåt är mer min grej).

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2015-06-15 21:26:41

Är farmors säng kvar i ditt rum?har du fått nya gardiner. Om inte vill farmor bjuda dej på nya som mamma o pappa får köpa.puss å kram

Svar: Jajjemän, din säng är kvar! Rummet är KAOS. Inga nya gardiner har jag, men tror jag behöver en rullgardin istället en MÖRK!Kram, vi ses snart
skadetvarasa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela