skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

Bröllop

Publicerad 2015-06-09 12:56:28 i Allmänt

Och jag fick inte följa med. Rackarns! Jag hade skoj ändå med mormor, moster och deras gubbar. Tänk FYRA barnvakter, lyxigt! Vi lekte, kollade golf och var och fikade.

Jag kasade mest runt med den här minen. Det är det nya, rynka på näsan och fnysa!

Killhäng i soffan, superspännande med golf ju!

Snokade i mammas lur och päronen måste haft skoj de med!

Hej hej päron!

Supersnygga brudparet. Mamma säger att jag har skrikit varje gång vi varit på middag med brudparet. Jag tror inte på mamma eftersom jag är en STOR kille nu och har slutat skrika?!


Det här ser himla spännande ut. Jag förstår ingenting. Mamma berättade att det är en "shotsbricka", som fanns på toaletten. Ja på TOALETTEN. Var det lång kö, kunde man fördriva tiden med lite dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela