skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

Ska jag eller ska jag inte?

Publicerad 2015-08-18 15:29:52 i Allmänt

Ute på ännu ett träningspass i lägenheten!
 
Ååhhh vad livet är jobbigt just nu. JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG. Ska jag börja krypa eller fortsätta att hasa/ åla mig fram? Hrmmmm. En sak är iallafall säker och det är att jag är rysligt snabb på att åla. Jag FLYGER fram i lägenheten så svetten rinner. Igår rymde jag också. Halvvägs ut på balkongen hann jag, innan mamma hittade mig, rackarns. Mamma är smart för hon har lärt sig när jag gör något busigt. Jag blir KNÄPPTYST (och då kommer hon springandes, TYPISKT). Ja ja tillbaka till kryperiet. Jag tror att livet skulle bli lite lättare om jag börjar krypa för då är jag ju halvvägs upp till stående, så det så. Idag har jag försökt klättra upp och in i både skåpet under diskbänken och den öppna spisen. Oj så många kuliga saker det finns att upptäcka!
 
GUD så svårt det är att flytta händerna framåt samtidigt som lilla rumpan ska vara i luften.

Kommentarer

Postat av: Faster M

Publicerad 2015-08-18 21:56:01

Kämpa Jon, kämpa!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-19 16:33:32

Heja Jon 😍
Kram mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela