skadetvarasa.blogg.se

Jon gästbloggar

Utflykt

Publicerad 2015-06-09 13:06:22 i Allmänt

Igår åkte jag och mamma till Lerberget, utanför Höganäs. Vi hälsade på V och mamma H som passar ett hus där. Den här gången lyckades jag och V vara vakna samtidigt. Jajjemän vad skoj! Vi låg och snicksnackade på golvet en stund. Sen hände en grej som gjorde att mina ögon nästan ploppade ut. Jag såg en KATT! Jisses så spännande, en liten filur som strök runt på golvet och såg väldigt mjuk ut. Den försvann lika snabbt som den dök upp. Oooh som jag kollade, har riktigt ont i ögonen idag.

När vi kom hem blev det bråttom bråttom bråttom. Hela familjen kastade in sig i bilen och åkte och hälsade på familjen B och den nya bebisen E. Gud så söt han var. Jag var helt slut och somnade i mammas knä under middagen och titta så skönt jag sov när vi kom hem igen!

Zzzzzzzzz!

Snaaaark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela